Hoe?

Bekijk het samen eens anders!

 

Bekijk het eens anders is op interim-basis beschikbaar voor organisaties die voor korte of langere termijn extra capaciteit nodig hebben op de afdeling Human Resources en/of Employee Benefits.

Met name in het midden- en kleinbedrijf heeft Bekijk het eens anders grote toegevoegde waarde. Deze bedrijven hebben vaak geen HR specialist is huis, maar hebben die wel nodig vanwege reorganisatie of snelle groei van het bedrijf. Voor het MKB ontwikkelt Bekijk het eens anders snel en efficiënt een compleet HR plan en zorgt, indien gewenst, dat dit geïmplementeerd wordt.

Bekijk het eens anders is ook inzetbaar ter ondersteuning van projecten of bij vervanging van menskracht op de afdeling HRM bij ziekte, zwangerschap of vakantie.

Vooraf neemt Bekijk het eens anders alle tijd om met opdrachtgevers te kijken wat er nodig is binnen de organisatie en welke bijdrage Bekijk het eens anders daar aan kan leveren. Op basis van dit voorgesprek doet Bekijk het eens anders de opdrachtgever een heldere aanbieding, met daarin een omschrijving van de opdracht, een tijdspad en een prijsopgave. Tussentijds houdt Bekijk het eens anders de opdrachtgever precies op de hoogte van de voortgang.

Het is vanzelfsprekend bespreekbaar of Bekijk het eens anders opereert vanuit eigen kantoor of dat van de klant. Bekijk het eens anders is in te schakelen voor enkele uren tot enkele dagen per week.